Veelgestelde vragen

Bezorging en levertijd

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? 

Na het doen van een bestelling verzenden wij deze de eerstvolgende 1 – 4 werkdagen.

Je ontvangt een mailtje wanneer je snacks vers worden afgebakken. Dezelde dag wordt je pakket verzonden. De volgende dag heb je je pakket dan in huis. 

Voorbeeld: Heb je op maandag besteld? Dan kan je bestelling vanaf dinsdag, en uiterlijk vrijdag verzonden worden.  

Wanneer je pakket is aangemeld bij de vervoerder ontvang je hiervan een mail incl. track & trace link. Je pakket heb je dan de volgende dag in huis. Dit gaat via Post NL of DHL. 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt bezorgd met PostNL of DHL. Je kan hierin zelf een keuze maken bij het afrekenen van je bestelling. Voor de levering van je bestelling heb je verschillende opties. 

  • Ophalen bij een PostNL of DHL locatie bij jou in de buurt
  • Of gewoon levering bij jou thuis 

Door middel van de track & trace code die jij per mail ontvangt, kan je jouw pakket op de voet volgen en weet je precies wanneer deze geleverd gaat worden.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Bij een bestelling boven de € 25 is de bezorging gratis.

Bij een bestelling lager dan € 25 rekenen we € 4,95 aan verzendkosten in Nederland. Voor bestellingen naar België vragen we € 6,95 voor bestellingen lager dan € 25. Boven de 25 euro zijn de verzendkosten naar België ook gratis.  

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Na het plaatsen van de bestelling gaan wij zo snel mogelijk aan de slag met het bereiden van jouw bestelde producten. Dit maakt het wijzigen lastig. Mocht er echt noodzaak zijn, stuur ons dan even een mailtje via de contactpagina en dan kijken we wat we voor jou kunnen betekenen. 

Retourneren

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Omdat wij werken met verse producten is het helaas niet mogelijk om uw bestelling te retourneren. Mocht er écht iets mis zijn gegaan, stuur dan even een mailtje via onze contactpagina en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Na het plaatsen van uw bestellingen, nemen wij deze zo snel mogelijk in productie. Daarnaast werken we uitsluitend met verse producten. Dat maakt het annuleren van een bestelling lastig. Bij echte noodzaak kan je ons altijd even via de contactpagina een mailtje sturen en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. 

Betalen

Wat zijn mijn betaalopties?

Wij bieden de volgende opties voor het betalen van uw bestelling: 

  • iDeal – betalen via uw eigen bank 
  • Creditcard – wij accepteren Mastercard en Visa 
  • Achteraf betalen – betaal later voor je bestelling 
  • Bancontact – voor Belgische klanten

Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

Wij maken graag een factuur voor je aan. Stuur ons een mail. 

Product informatie

Houdbaarheid

Onze producten worden vers, en met de hand gemaakt. Er zijn verschillende manieren om de producten te bewaren. Bijvoorbeeld op kamer temperatuur, in de koelkast of in de vriezer

Elk product heeft zijn eigen houdbaarheid. Bij uw zending ontvang je een kaartje met de datum waarop de producten verpakt zijn, en hoe je de producten het beste kan bewaren.

Neem ook een kijkje op deze pagina: https://foreversnack.nl/voedingswaarde-ingredienten-allergenen/

Invriezen

Het is mogelijk om de producten in te vriezen. Advies hierbij is dat de producten dan wel zo snel mogelijk na ontvangst ingevroren worden. Ook is het belangrijk dat de producten niet verwarmd worden voor deze de vriezer in gaan. 

Voedingswaarde 

Op de website kunt u de voedingswaarde tabellen van de verschillende producten vinden. Neem bijvoorbeeld een kijkje op  deze pagina. Deze kan je ook vinden bij de producten zelf. 

Ik heb een voedselallergie, hoe kan ik zien welke allergenen jullie producten bevatten? 

Op onze shop pagina kan je gebruik maken van de ”allergie”-filter. Heb je bijvoorbeeld een allergie voor pinda’s? Vink dan ”zonder pinda’s” aan en je krijgt alle producten zonder pinda’s te zien. 

Daarnaast hebben we ook een gehele allergenen pagina opgesteld waar dit voor alle producten beschreven staat. 

Waar kan in de ingrediënten van jullie producten bekijken? 

Op de allergenen pagina beschrijven we naast de allergenen ook de ingrediëntenlijst per product. 

Op de pagina’s van de producten zelf staat dit ook beschreven. 

Hoe kan het dat jullie producten suikervrij zijn?

Op de allergenen pagina is te vinden dat wij stevia en erythritol als zoetstoffen gebruiken. Deze zoetstoffen hebben geen effect op de bloedsuiker en zijn dus ideaal voor degene die een koolhydraatarm en/of keto dieet volgen. Ook zijn onze producten vriendelijk voor degene met diabetes of iemand die wilt opletten op de suikerinname.